17 Şubat 2012 Cuma

Ben de Blogger'ım, Benim Neyim Eksik?

Japonya'dan bildiren Türk Blogger'ı Serrose'nin yazısından esinlendim. O, bir çok blogger'ın bloglarına koyduğu cupcake, Paris ve macaron fotoğraflarını bloguna koymuş ve http://yolunneresindeyim.blogspot.com/2011/11/ben-de-bir-bloggerm-tamam-m.html linkteki eğlenceli yazıyı yazmış.

E ben de, çiçeği burnunda olsam da, bir blogger'ım.
Ben de özeniyorum... Benim blogumda da olsun istiyorum.
Benim de bloguma koymadığım için, "acaba bende mi bir tuhaflık var?" diye düşündüğüm şeyler var :)
İşte benim ilk 3'üm:

1.) Bugün ne giydim fotoğrafları:
Gerçekten çok güzel giyinenler, böylece insanlara da giyim konusunda güzel fikirler verenler var.
Bazıları da, hangi nedenle giyim tarzını beğenip, bir de fotoğraflayıp bloga koyma zahmetine katlanıyor anlamıyorum.
Benim blogum bu tarz değil diye kıskanıyorum galibaaa :) Oh nooo...

Bugün ne giydim?

2.) Nutella'ya bayılıyorum fotoğrafları
Olsa yerim biraz. Ama çocukken yediğim tüpte çikolata veya kaptan minik kaşıkla yediklerim kadar ölüp bitmiyorum. Ama ben de bir blogger'ım, benim de nutella fotosu koymaya hakkım var değil mi?

Nutella
3.) Son zamanların favori hobisi: Şeker hamuruyla yapılmış pasta fotoğrafları
Hakkaten çok güzel şeyler yapıyorlar. Sanat olmuş bu iş. Hayatını bu işten kazananlar var, bir meslek. Ama benim doğumgünümde her zaman beyaz ve karışık meyveli pasta olsun. Hele hafif olursa en büyük boyu yarım saat içinde bitireceğimin sözünü veriyorum. Çünkü şeker hamuruyla yapılmış bir pastayı yiyemem, kesemem, kıyamam ben ona...

Şeker Hamuru Pasta

3 yorum:

Murat dedi ki...

sabahin 5'inde calisirken bile nutella yine lezzetli yine lezzetli :) ama bence biraz adana fotografi da koymalisin bloga :)

kisakahvemolas dedi ki...

Hahhaha :) Sabahın 5'inde çalışırken ne yapacaksın o zaman :)

Unknown dedi ki...

Hahahaaa beyaz pastaaa